INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

onsdag 1 februari 2012

bleckplåt i kylan?

Hej på er, brr så  kallt det är, idag när jag skulle öppna butiken Lev Vackert så var det 13 grader i köket och lite varmare ute i butiken. Då gäller det att ånga på så att man inte fryser ihjäl. Jag for omkring och gjorde en massa saker. Tillslut blev jag lite varmare så att jag kunde ringa på värmehjälp så de fick komma och fixa med bergvärmen och alla element brrrrr.
Att tända ljus när det är kallt känns ju skönt, dessa gamla saker i bleckplåt är underbara.........

 .........jag satte i ett litet ljus i toppen på den långa ljusformen och även en liten gammal julgransklämma......

....just nu finns det återigen några få i butiken som är till salu, de är ju så charmiga och är inte helt lätta att få tag i.
Puss o Kram alla fina som hittar hit/Ingela.

10 kommentarer:

Tinas bo sa...

Superfina korvstopparmojänger eller vad det är!! :)

har skickat dig en mail!

Kram Tina

LissasVita sa...

Så kuliga "ljusstakar"....Kramen Lisbeth

STENLYCKA sa...

Vad kul att sätta ljus i gamla korvhorn, måste leta , tror jag ärvt några efter min farmor. Kommer i håg när hon satte fjälster på korvhornen och gjorde julkorv.
Ha en fin torsdag!
Kram Raina

Anna sa...

Å, fy så kallt!! Era kunder har ju yttekläder på, men NI måste ju gå i eländet! Hoppas det löser sig fort!
Kram Anna

Solsjö - Under en vind sa...

brrr..så kallt....
När vi vaknade igår hade pannan stannat och då var det ganska rejält kyligt under några timmar...

Snygga ljusstakar!

ha en fin helg! Kram!

Shabby soul sa...

So cute images!
Silvia

Unknown sa...

Nice pictures Ingela!
Here in Holland also very cold (-13)
I hope you have a warm weekend!
LG, Nicole

Camillas vita villa sa...

Häftiga ljusstakar!
Tack för inspirationen.
Ha det så bra i kylan.
Kram Camilla

Vita små hjärtan sa...

Så snyggt!!!!!
Fortsatt trevlig helg!
Kram Agnetha

Tinas bo sa...

Har skickat både email och sms, då jag är väldigt interesserad av de där korvstopparmojängerna.
men jag har inte fått nåt svar än...

Kram Tina