INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 18 november 2012

Gammaldags julgodis

Godis godis godis, alla vet att det inte är så bra för sitt välbefinnande men ibland så gör det inte så mycket att det åker ner en del. Om inte annat kan man ju inreda med godis, då krävs det förstås disciplin att låta bli

 ....jag tycker godis är fint, speciellt nu till jul, ni vet den där "pippi känslan". Just nu finns det massor av julgodis i butiken Lev Vackert.....

...gammaldags godis i långa rader, allt packat i egen design.
Kram alla och tack för allt fint ni skriver till mig / Ingela.

10 kommentarer:

wäschewerkstatt sa...

Oh, sweet things!
See you
Andrea

Rose Garden Malevik sa...

Hej Bäst Ingela
man blir allt lite småsugen,,,men ja gilla trumpeten bäst :)
å missa nu inte....

P
A
R
T
Y
T

fortsätter...
mängder med fint att se...
VÄLKOMMEN
Håkan

Vita små hjärtan sa...

Hej Ingela!
Här kan man då hitta de mest fina mysiga godsaker!!!! Som vanligt!
Kram Agnetha

Källeboda lantliv sa...

Håller med ! Gammaldags godis påminner om förr i tiden ! Fint att dekorera med ... Man får låta bli det ! Äta för att leva .. Eller leva för att äta ... Man väljer själv .bara ibland som man får ta å unna sig lite .. Hi hi .. Men visst är godis gott ! Söndagskramar jeanette

Hanna sa...

gott.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Frida sa...

Det ser riktigt gott ut, vilka fina bilder. Kram Frida

Photo by Maria sa...

Fina bilder med mycket sött.. Önskar jag hade kunnat låta det vara prydnad här hemma men jag hade förmodligen ätit upp det innan julen dykt upp..

Kram Mia

Lotta sa...

Så fina bilder som alltid!
Jag älskar godis, så det kan bli ganska så svårt att ha det till prydnad, tror jag. fast fint är det.
Kram Lotta

Unknown sa...

Hej dear Ingela,
hhhmmm this candy looks very good!
Thank you for your reaction on my post!
Have a nice day!
Hugs, Nicole

Kristie sa...

Dear Ingela,

I love hard candy and even though it isn't good to have to much of it, at Christmas it's hard to resist. I remember as a child loving peppermint candy canes and licking them until I was almost sick. Ha

I wished I lived near you, I'd certainly be visiting your shop! :)

You create the most loveliest vignettes. :)