INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 14 december 2012

Gammalt julpynt

Nu är det mycket jul på alla bloggar och det är roligt att titta in och se allt fint och allt arbete som lagts ner på pyntandet och skapandet. Det är många hem som får nya skepnader och skaparglädjen är stor. Jag smyger omkring och tittar in hos er men har inte alltid så mycket tid att skriva till er men jag vill att ni ska veta att jag tycker att ni alla är  inspiratörer.
Visar lite bilder från min hall som fått lite julstänk....

 ......stjänan hamnade här i stället för i fönstret detta år....

 .....hittade en mycket gammal julkrubba i originalkartong på ett loppis , har letat ett tag efter en gammal men ej hittat någon som jag tyckt om men såå plötsligt händer det....

Ha en underbar helg och glöm nu inte vår sista julmarknadshelg för i år i Lev Vackert huset i Kristinehamn Lördag kl 10-16 och Söndag kl 11-16. Många nya duktiga hantverkare är på plats, kanske vi ses Kram/Ingela.

12 kommentarer:

Anna sa...

Vackert!
Fin blogg förresten! Återkommer!

Life´s Silverlining and I sa...

Vackra bilder! önskar jag bodde närmre den julmarknaden. kram Nilla

It's me sa...

11 days to go......love your decoratings.....love Ria....xxx...

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
jisses.....riktigt coolt :)
å missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Källeboda lantliv sa...

Underbart vackert ! Duktiga du ! En krubba .. Så gammal .. Wow! Julkramar till dig .. Jeanette

Meta sa...

vad fin Julkrubba!
Du har det så fint hos dig. Vi kanske ses i butiken mot våren.
Ha en fin helg.
Kram Meta

nelly sa...

Ох, много красива коледна украса! Религиозните фигурки са очарователни. Обичам вашият стил, домът ви е неповторим и очарователен.
Пожелавам ви весели празници.
Поздрави и хубав уикенд от мен.

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan. Åh vad inspirerande det var på din blogg. Kommer att titta in flera gånger.
Jennie

Tinas bo sa...

Vilken underbar julkrubba!!
Ja ibland har man tur.. :)
Underbart vackert pyntat!!
Stjärnan är ju bara såå fin..

ha en mysig advent
Kram Tina

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej finaste goaste Ingela!
Åh vad vackert, stjärnan var så fin. Det skulle vara en fröjd att gå runt i ert hus. Vilken helmysig dag på julmarknaden igår, älskar er mysiga butik och fik. Änglabokmärket hänger på skåpet nu och godispåsen står fint i matrummet:-)Tack!!!
Ha en fin tredje advent
Kramis Susanne

Ett Vitare Hem sa...

Åh så vackert, hoppas det varit fullt upp i butiken
Ha en fin vecka som kommer!
Kram/Lena

Gjuterian sa...

Den krubban känner jag igen. Den har funnits i mitt föräldrahem i alla tider, men av någon anledning har mamma bytt ut den till en modernare. Nästa gång jag åker "hem" ska jag fråga vart den tagit vägen. Kul med nostalgi.

Kram