INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 24 juni 2013

LOPPIS/HANTVERKSMARKNAD

Då är det äntligen snart dags för vårt stora loppis/hantverksmarknad utan för butiken Lev vackert i Kristinehamn.På Lördagen den 29/6 mellan kl 10-16 finns alla på plats....

 ....det kommer att säljas massor av gamla saker som samlats på vindar och i källarförråd....

 .....massor av hantverk såsom kak/ost/fruktfat och tekannelampor, massor av stickat, virkat och sytt, allt i Fransk lantlig stil.....
Det kommer att finnas kort, nåldynor och tavlor, även tavlor i  vintage/retro stil.......

 .....Tant Greta och Farbror Nisse kommer och de har sååååå mycket fina gamla Franska möbler och en massa annat härligt....

......det kommer att finnas de godaste marmelader och sylter ni kan tänka er och en massa mer. Kanske en och annan stol hahahaha
Butiken Lev Vackert har också en massa erbjudanden denna dag, både i Caféet och i butiken.
Alla är hjärtligt välkomna till Kristinehamn nu på Lördag.Kram/Ingela.

7 kommentarer:

Hanna sa...

spännande.
Vilken fräck bild med alla stolar.
Kram
HAnna

Photo by Maria sa...

Tänk om jag bott närmre, då hade ni fått besök av mig.. Fast kan tänka att min sambo tycker det är bra att jag inte bor så nära, hade antagligen blivit dyrt ;)

Kram Mia

Ett Vitare Hem sa...

Ska bli så himla kul, tror jag varit med på 4 av 5 loppisar ;o)
Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

Källeboda lantliv sa...

låter kul !synd att jag inte kan vaara där ..
säkert massor av fina fynd ..
lycka till !
kram jeanette

Min KuriÅsa Värld sa...

Jag ska vara med! Har röjt i förråd och skåp och har massor av fint med mig:)
Kram Åsa KuriÅsa

Pysselfröken sa...

Tack för en fin och välordnad loppis! Jag kom hem med flera fina saker och återkommer gärna.
Kram Frida

Anna sa...

Hoppas det gått TOPPENBRA med mängder av köpglada människor!!
Kram Anna