INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 29 september 2013

Glädjedag i butiken

Igår hade vi en fantastisk dag i butiken. Vi hade riktigt bra erbjudanden i butiken och det var många som åt av den goda kräftsoppan. Jag var helt slut i går kväll och rörde inte en fena efter kl 5. Tack alla utställare,kunder och personal.
Nu och framöver tänds det mycket lyktor, det är så mysigt att ha många både ute och inne....

 ....vi har många fina lyktor i butiken just nu med 30% rabatt.......

 .......vilken mörk trädgård som helst blir vacker med lyktor........

.......vi har flera burar/lyktor till det rabatterade priset just nu. Titta in om du vill. Kram på er/Ingela.
(bilder från pinterest)

7 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
jisses va fint och va roligt att det går bra för dig :) sådana som du behövs ... så inte allt blir betong
å missa nu inte...

BLOGGPARTYT fortsätter...

VÄLKOMMEN
Håkan

Hanna sa...

så många fina lyktor.
Ha en fortsatt fin söndag.
Kram
Hanna

fuktutredning sa...

alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

Källeboda lantliv sa...

Jättefint å mysigt ! Duktiga du ! Kram Jeanette

Ekenäsliv sa...

Härligt att allt gick så bra.
Ja, nu kan man inte riktigt få nog av ljuslyktor av alla de slag..
Kram Anna

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Å så mycket fint.
Kram

Min KuriÅsa Värld sa...

Gissa om jag grämde mig över mitt ryggskott som förstörde min marknadslördag:( Hoppas kunna vara med på er nästa marknad!
Kram Åsa