INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 4 december 2014

Hej , nu kan ni följa mig och min butik På INSTAGRAM på lev_vackert. Julandet fortsätter på tre våningar och nyhet för i år är den magiska sagolika jul upplevelsen i vårt källarplan. Där kan du andas i doften av hyazinter och pepparkaksdeg. Känna julkänslan komma smygande i takt till O Helga Natt. Välkommen på en utflykt till Kristinehamn och Lev Vackerthuset. Kram Ingela

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram,
Regina